keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Lazy day


Poutapilviä
ne näyttävät hattaralta
paitsi, että ne ovat valkoisia
eivät vaaleanpunaisia
Lisäksi söisin mieluummin hattaran 
kuin valkoisen poutapilven
Siitä kun tuskin syntyisi suurtakaan ateriaa
Ne ovat vain valkoisia poutapilviä
uiden sinisessä meressään
törmäten välillä toisiinsa
ja muuttuen joskus lohikäärmeiksi


Mulla on ollu erilaiska päivä. Erilaiska? Töissä oli aamuvuoro, tai no aamupäivävuoro, mutta nukuin pitkään eli mulle aamuvuoro. Lystiä kesti 7 tuntia ja voi sitä paleltumisen määrää. Kotiin pääsin viiden jälkeen. Lenkille pitäisi vielä ehtiä, että voisi edes jollain tasoa olla ylpeä itsestään. Plus ne lihasharjoitukset. Jotenkin tylsää olla koneella, mutta toisaalta muutakaan ei jaksaisi. Liikaa seisomatyötä, jalat huutaa apua.



Mun kuvat tosiaan ei ole muualta kuin täältä! tässä vaiheessa kun kamera ei ota tarttuakseen mun käteen. Se jotenkin vierastaa sitä. Toisaalta voisin raahata itseni salill koska lenkki tossa kylmässä tuulessa ei houkuta. 
Silti siellä paistaa aurinko -Sää huijaa.



Oon muuten hirmuisen ihastunut aasialaiseen pukeutumistyyliin, ulzzangiin. Se on jotenkin niin tyttömäinen ja suloinen. Suuri haave olisi joskus itsekkin mahtua tuommoisiin pikkuriikkiiin vaatteisiin. Kuorruttaa itsensä pitseillä, röihelöillä ja ruseteilla. Ja laittaa tukkansa suurille kiharoille.

Upean suloista ja vaahtokarkin pehmoista iltaa ruudun toiselle puolelle !

2 kommenttia:

  1. Minä kiharran tukkaani ja ahtaudun pitsivaatteisiin vaikken mikään maailman pienikokoisin ole :-D tahdonvoima on niin kova!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ! :D Mut se o vaa ihailtavaa! Munkin pitäis vaan antaa mennä ja pukeutuu silleen ku tykkään :)

      Poista